گفت‌وگو با محمدحسین مقدم، مدیرعامل شرکت سپهر سپید ایرانیان

گفت‌وگو با محمدحسین مقدم، مدیرعامل شرکت سپهر سپید ایرانیان
گفت‌وگو با محمدحسین مقدم، مدیرعامل شرکت سپهر سپید ایرانیان

 

وجه تمایز مراکز خریداز یکدیگر چیست؟

کیفیت خدمات و  نیروی  انسانی

 

شرکت سپهر سپید ایرانیان از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه تامین نیروی مجتمع‌های اداری، تجاری و مسکونی آغاز کرده است این شرکت در زمینه خدمات نظافتی و در دو بخش تامین نیروی انسانی و انجام کار در ارتفاع به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کند. در این شماره با محمدحسین مقدم، مدیرعامل این شرکت گفت‌و‌گویی ترتیب داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

 

 لطفا خودتان را معرفی کنید و درمورد تحصیلات و سوابق فعالیت‌تان در این صنعت برای مخاطبان ماهنامه  «تجارت‌طلایی»  توضیح دهید.

محمدحسین وجه‌اله‌زاده‌مقدم، دانش‌آموخته رشته مهندسی شهرسازی و مدیرعامل شرکت سپهر سپید ایرانیان هستم که از بهمن ماه سال ۱۳۸۴ در زمینه تامین نیروی خدماتی برای مجتمع‌های اداری، تجاری و مسکونی شروع به کار کرده و در حال حاضر حدود ۱8سال است که در این زمینه فعالیت دارم.

 

 از نقطه آغاز شکل‌گیری شرکت سپهر سپید ایرانیان برای مخاطبان ما بگویید؟

سال 1384، پس از شکل‌گیری هسته اولیه هیات‌مدیره و براساس یک اتفاق پیش‌بینی نشده، کار در حوزه نظافت را شروع کردیم و بعد از گذشت حدود دوسال از آغاز فعالیت شرکت با مجتمع مسکونی ایران‌زمین واقع در شهرک غرب قرارداد بستیم و به این شکل کم‌کم به ‌صورت تخصصی فعالیت با مراکز اداری - ‌تجاری را ادامه دادیم.

 

 در‌حال‌حاضر خدمات شرکت سپهر سپید ایرانیان در چند شاخه ارائه می‌شود؟

شرکت سپهر سپید ایرانیان در زمینه خدمات نظافتی و در دو بخش تامین نیروی انسانی و انجام کار در ارتفاع به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کند.

 

با توجه به اینکه سپهر سپید ایرانیان یک شرکت خدماتی است، در حوزه تولید با چه مسائلی رو‌به‌رو بودید؟

از آنجایی که شرکت سپهر سپید ایرانیان در حوزه خدمات فعالیت می‌کند، به‌طور مستقیم در حوزه تولید نقشی ندارد اما قطعا مشکلات حوزه تولید، روی حوزه خدمات تاثیر می‌گذارد.

 

به عنوان یک شرکت خدماتی، آیا توانسته‌اید به تمام نیاز‌های این بخش پاسخ دهید؟

حوزه خدمات بسیار گسترده است و یک شرکت خدماتی به تنهایی امکان پاسخگویی به همه نیاز‌های این حوزه را ندارد اما شرکت سپهر سپید ایرانیان، تمام تلاش خود را درخصوص انجام بهینه امور محوله در بخش کوچکی از این حوزه که تامین و آموزش نیروی تخصصی در حوزه خدمات نظافت است، انجام می‌دهد. البته ما هیچ‌وقت به نقطه‌ ایده‌آل نرسیده‌ایم و همواره در مسیر پیشرفت، توسعه و انجام بهینه‌تر خدمات‌مان خواهیم بود.

تجهیزات متناسب با خدمات‌تان را چگونه تامین می‌کنید؟

در حوزه نظافت ساختمان، تجهیزات و لوازم تخصصی بسیاری وجود دارند که همواره هم در حال ارتقا هستند. شرکت سپهر سپید ایرانیان  در تعامل با شرکت‌های مرتبط تلاش می‌کند فعالیت‌هایش را بهینه و به روز کند.

 

 

از نظر شما مزیت رقابتی‌تان با شرکت‌های همکارتان چیست؟

در این حوزه شرکت‌های بزرگی در حال فعالیت هستند که سپهر سپید ایرانیان همواره از آنها الگو گرفته اما وجه تمایز و نقطه‌عطف سپهر سپید ایرانیان، آموزش نیروهایش است. ما همواره به این موضوع اعتقاد داریم که نیروی‌های خوب و بد معنایی ندارند، بلکه نیروی آموزش‌دیده و پرسنل آموزش‌ندیده، باعث تمایز نیروها خواهد بود. به‌صورت مستمر بر آموزش نیروهایمان تاکید داریم و برنامه‌های روزانه و هفتگی در این زمینه اجرا می‌کنیم.

 

 ایمنی در حوزه فعالیت شما از اهمیت زیادی برخوردار است. برای این موضوع چه تمهیداتی ‌اندیشیده‌اید؟

بخش ایمنی بسیار حائز اهمیت است. یکی از آموزش‌هایی که همیشه در شرکت سپهر سپید ایرانیان ارائه می‌شود، آموزش‌های ایمنی است و در این زمینه، نکات و مطالب کارشناسان به همکاران منتقل می‌شود.

 

 از برنامه توسعه پنج ساله آینده شرکت‌تان برایمان بگویید.

مسیر شرکت سپهر سپید ایرانیان از گذشته تا به حال، مسیری روبه رشد و همراه با توسعه بوده و ما همواره در تلاش هستیم تا این مسیر را ادامه دهیم. چشم‌انداز پنج ساله این شرکت، حضوری پویا در این صنعت و حضور در همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی است.

 

 اگر شرکت سپهر سپید ایرانیان، عملکرد شایان‌توجهی داشته که به آن پرداخته نشده، بفرمایید.

شرکت سپهر سپید ایرانیان در ۱8سال گذشته در میان دیگر بزرگان این حوزه، سهم کوچکی داشته است اما عملکرد شایان‌توجه و تمرکز و تاکید سپهر سپید ایرانیان بر اجرای آموزش نیروها بوده و این عامل، تاثیر شگرفی در اجرای کارها به بهترین شکل داشته؛ به نحوی که رضایت حداکثری کارفرمایان را به‌ دنبال داشته است.

 

تگها : نیروی انسانی , ماهنامه تجارت طلایی , ریتیل , مراکرخرید , شاهرخ کشاورز , اداری و تجاری , سپهر سپید , محمدحسین مقدم

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان