گزارشی از آنچه در The Retail Summit امسال رخ می‌دهد

گزارشی از آنچه در The Retail Summit امسال رخ می‌دهد
گزارشی از آنچه در The Retail Summit امسال رخ می‌دهد

۶۴  رهبر جهانی عرصه خرده‌فروشی در مراسم Retail Summit The امسال دیدگاه‌های خود را در مورد شکل‌دهی آینده خرده‌فروشی در مرکز تجاری ملک عبدالله ریاض در ژانویه ۲۰۲۵ به اشتراک خواهند گذاشت.

این مراسم قرار است در ۲۷ و ۲۸  ژانویه ۲۰۲۵  (۸ و ۹ بهمن ماه) در عربستان سعودی برگزار شود. طی ۲  روز پویا، این اجلاس بینش‌های بی‌نظیری را درباره فرصت‌ها و روندهای کلیدی که چشم‌انداز خرده‌فروشی را شکل می‌دهند، ارائه می‌کند.

با تایید ۶۴ رهبر خرده‌فروشی جهانی، اجلاس اخیر در ۳۱ سر فصل در ۱۰ بخش خرده‌فروشی از جمله صنعت لوکس، بهداشت و زیبایی، پوشاک، جواهرات، تجارت الکترونیک، غذا و نوشیدنی، مواد غذایی، فروشگاه‌های بزرگ و ... برگزار خواهد شد. شرکت‌کنندگان از ۱۲ ساعت بینش عملی ارائه شده توسط سخنرانان در مورد ۱۸ موضوع کلیدی، مانند آینده خرده فروشی لوکس، استراتژی‌های دیجیتال، جذب و حفظ استعدادهای برتر، چشم‌انداز خرده فروشی در حال رشد عربستان سعودی، استراتژی‌های تجارت الکترونیک برای یک بازار پررونق و تغییر ترجیحات مصرف کننده بهره می‌برند. آن‌ها می‌توانند منتظر پنل‌های فکری، سخنرانی‌های کلیدی و کارگاه‌هایی باشند که دیدگاه‌های عملی را در مورد مبرم‌ترین موضوعات خرده‌فروشی در خود دارند.

برندهای لوکس در مسیر سریع

از آنجایی که قرار است بازار کالاهای شخصی لوکس تا سال ۲۰۳۰ به ۳۹۲.۴۰ میلیارد دلار برسد، ماندن در این بازار برای برندهای معتبر بیش از همیشه ضروری است. پنل مرتبط با این موضوع  بررسی می‌کند چگونه خرده فروشان لوکس در حال حرکت در چشم انداز در حال تغییر رفتارهای مصرف کننده، پیشرفت‌های تکنولوژیکی و افزایش رقابت هستند. برای حفظ موقعیت ممتاز فعلی، این برندها باید تعادل ظریفی بین انحصار، شخصی‌سازی و پایداری ایجاد کنند. Carlo D'Amario، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Vivienne Westwood ، Antony Lindsay، مدیر   Fabergé و  Sergio Azzolari مدیر Roberto Cavalli استراتژی‌های نوآورانه‌ای را که برندهای لوکس برای تعامل با نسل‌های جدید مصرف‌کنندگان و استفاده از پیشرفت‌ها و حفظ میراث و انحصار آنها استفاده می‌کنند، مورد بررسی قرار می‌دهند.

راز جذب و حفظ استعدادهای برتر

توسعه استعدادها برای حفظ رشد خرده‌فروشی بسیار مهم است. Caroline Rush، مدیرعامل شورای مد بریتانیا و Andy Holmes، رئیس Starbucks – Al Shaya در پنلی استراتژی‌های نیروی کار را بررسی خواهند کرد. در این گفت‌وگو بررسی می‌شود چگونه کسب‌وکارهای خرده‌فروشی می‌توانند استعدادهای برتر را جذب و حفظ  کنند و نیروی کار انعطاف‌پذیری را پرورش دهند. بحث کلیدی این است؛ «چگونه به تیم خود اجازه دهید شکست بخورد تا یاد بگیرید و موفق شود.»

تجلیل از برندهای مد در حال ظهور

مد عربستان سعودی در حال گذراندن یک رنسانس خلاقانه است و طراحان جدید، شهرت جهانی پیدا کرده‌اند. Princess Noura bint Faisal Al Saud، مدیرAl Othaim Culture ، یک گفت‌وگوی آتشین با عنوان «برندهای مد جدید عربستان» را رهبری خواهد کرد و روشن می‌کند چگونه طراحان نوظهور، تأثیرات سنتی را با طراحی مدرن می‌آمیزند و با مشکلات مقابله می‌کنند. این پنل بینش‌های ارزشمندی را در زمینه پرورش خلاقیت، گسترش دید بین المللی و استفاده از میراث محلی دارد.

چه چیزی یک رهبر خرده‌فروشی را بیدار نگه می‌دارد؟

رهبران خرده فروشی در بازار پرشتاب امروزی با طیف وسیعی از مشکلات روبه‌رو هستند. Alexis Mourot، مدیرعامل  Christian Louboutin، Nurtaç Afridi، مدیرعامل Bateel و Marcella Wartenbergh، مدیر عامل AWWG، تجربیات خود را در جهت‌یابی رفتارهای در حال تکامل مصرف‌کننده، مدیریت اختلالات زنجیره تامین و متعادل کردن سرمایه گذاری دیجیتال به اشتراک خواهند گذاشت. بر اساس گزارش اخیر، ۷۴ درصد از مدیران عامل خرده‌فروشی نگران این هستند چگونه با تغییر سریع ترجیحات مصرف‌کننده سازگار شوند.

بینش‌ها و استراتژی‌های تجارت الکترونیک

با توجه به اینکه انتظار می‌رود فروش جهانی تجارت الکترونیک تا سال 2024 از 6.4 تریلیون دلار فراتر رود، نقش فناوری در شکل دادن به آینده خرده فروشی حیاتی‌تر از همیشه است. Mona Kattan، یکی از بنیانگذاران Kayali Fragrances & HB Investments، یک جلسه کلیدی با عنوان «شناخت مشتریان و نام تجاری شما» ارائه خواهد کرد و در مورد اینکه چگونه برندهای زیبایی از تجارت الکترونیک استفاده می‌کنند، می‌گوید. در پنل «تکامل تجارت الکترونیک؛ ایجاد استراتژی خرده فروشی دیجیتالی»  Max Bittner، مدیر عامل Vestiaire Collective،  Stefania Vardouli، مدیرعامل Mary Katrantzou و  Rob Schilder، مدیر عامل G-Star، استراتژی‌هایی را برای ایجاد یک خرده فروشی قوی بررسی می‌کنند.

آینده خرده فروشی لوکس در عربستان سعودی

همانطور که عربستان سعودی به جذب افراد با ارزش ادامه می‌دهد، خرده فروشی لوکس، رشد و تحول سریعی را تجربه می‌کند. Colleen Caslin، مدیر عامل Sidney Garber، Celine Assimon ، مدیرعامل De Beers Jewellers و Ingie Chalhoub، بنیانگذار و رئیس گروه Etoile بررسی خواهند کرد چگونه برندهای لوکس می‌توانند ارتباطات خود را با مصرف‌کنندگان مرفه تعمیق بخشند و حضور آنها را در بازار پر رونق لوکس افزایش دهند.

این مراسم همچنین به سایر موضوعات حیاتی از جمله هوش مصنوعی، پایداری، ادغام دیجیتال و همگرایی خرده فروشی و سرگرمی‌سازی می‌پردازد.

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , retail summit , گزارشی از آنچه در Retail Summit امسال رخ می‌دهد

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان