کیف‌دستی Louis Vuitton موردعلاقه شما نیست؟ قهوه Louis Vuitton چطور؟

کیف‌دستی Louis Vuitton موردعلاقه شما نیست؟ قهوه Louis Vuitton چطور؟
کیف‌دستی Louis Vuitton موردعلاقه شما نیست؟  قهوه Louis Vuitton چطور؟

 

اکثر برندهای لوکس کافه‌ها و رستوران‌هایی را راه‌اندازی کرده‌اند تا محبوبیت‌شان را در میان قشر جوان حفظ کنند و نام برند خود را بیش‌ازپیش بر سر زبان‌ها بیندازند.

برندهای لوکس مد درتلاشند مردم را به‌ سبک زندگی لوکس سوق بدهند، بااین‌حال قهوه- که از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان به‌شمار می‌رود- به‌صورت تجارتی جانبی درآمده است. این روند بیش از آنکه سرمایه‌گذاری باشد استراتژی بازاریابی است و این استراتژی می‌تواند آغاز مدل تبلیغاتی جدیدی برای سایر بخش‌ها و مناطقی باشد که درپی رشد با بازاریابی سبک زندگی هستند.

 

 

جانبخشی به برندها فراتر از محصولات

به‌نظر شما چرا بسیاری از برندها مشتاق ایجاد فضاهایی چون کافه و رستوران هستند که خارج از تخصص اصلی خرده‌فروشی آنهاست؟ 

در سال‌های اخیر تصاویر و ویدئوهایی از کافه‌ها‌ و رستوران‌های برندهای لوکس با طراحی داخلی خیره‌کننده در فضای مجازی دست‌به‌دست و به اشتراک گذاشته شده‌اند. هرچند مدیریت کافه‌ها برای یک برند پوشاک کار آسانی نخواهد بود، در این سال‌های تحول جدیدی در حوزه خرده‌فروشی برندهای لوکس پدید آمده و برندها برای ایجاد و ارائه تجربه‌ای منحصربه‌فرد به مصرف‌کنندگان هدف‌های خارج از چهارچوبی را پیش‌گرفته‌اند‌.

راه‌اندازی مکان‌های اینچنینی‌ برای برندهای مد لوکس مزایای فراوانی دارند؛ اولین مزیت گسترش اکوسیستم یک برند فراتر از فروشگاه و محصول، تعامل با مشتریان به روشی تازه و ترغیب آنها به تعامل طولانی‌تر با برند است. این امر به‌نوبه خود به رضایت مشتری از آن نام تجاری کمک می‌کند و درآینده خواهد توانست آمار فروش را افزایش دهد، به‌ویژه اینکه چنین کافه‌هایی اغلب به آن فروشگاه‌ها نزدیکند. مزیت ‌انکارناپذیر دیگر این جنس از استراتژی‌ها قرار گرفتن در معرض رسانه‌های اجتماعی است و با چنین مفاهیمی تا حدودی نیاز به سرمایه‌گذاری مجدد جهت بازاریابی از بین خواهد رفت، زیرا مشتری لحظات به ‌یادماندنی، زیبا و لذت‌بخشش را منتشر می‌کند. درحقیقت این کافه‌ها و رستوران‌ها با هدف ثبت تصاویر در اینستاگرام و TikTok و... دیزاین می‌شوند.

گسترش تعامل با مخاطبان به‌خصوص جوانان درنهایت موجب افزایش ارزش سهام این برندها خواهد شد. البته چنین برندهایی نه‌تنها برای فروش محصولات، بلکه برای نمایش ارزش‌هایشان به مخاطبان جوان‌تر و همزمان به اشتراک‌گذاری فرهنگ آن برند و درنتیجه افزایش جذابیت وارد حوزه خوراک و نوشیدنی می‌شوند.اساسا حال‌وهوای لوکس ایجادشده توسط کافه‌ها و رستوران‌های مجلل به‌صورت یکپارچه با تصویری همسو می‌شوند که برندهای لوکس می‌خواهند منتقل کنند و تاثیری به‌غایت مثبت را بر ادراک مصرف‌کننده خواهند گذاشت.

 

 

افزایش وفاداری مشتری

برندهای لوکس با ساختن لحظاتی فراموش‌نشدنی و تجربیاتی منحصربه‌فرد در فضاهای آفلاین، فراتر از خرید محصول، می‌توانند ارتباطی مستمری را با مشتریان‌شان برقرار کنند. تجربه‌های حضوری، پیوند برند با مصرف‌کننده را قوی‌تر می‌کنند و اثری محسوس بر فروش دارند، همچنین برای این برندها افزایش دفعات و حجم خریدهای آتی را تضمین می‌کنند.

 

 

تگها : خرده فروشی , مد , ماهنامه تجارت طلایی , برند , مشتری مداری , کافه , بازاریابی , لوکس , فروش آفلاین , استراتژی برند

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان