کمپین جدید KFC حذف در‌های ورودی برای خدمات ۲۴ ساعته

کمپین جدید KFC حذف در‌های ورودی برای خدمات ۲۴ ساعته
کمپین جدید KFC  حذف در‌های ورودی برای خدمات ۲۴ ساعته

در اقدامی که به‌معنای واقعی کلمه هیچ‌مانعی برای هوسهای آخرشب باقی نمیگذارد، KFC کاری غیرقابل‌تصور را انجام داده است؛ درهای ورودی را از رستورانهایش حذف کرده!

مکدونالد در قالب کمپینی به نام KFC Out-Doors، معنای باز بودن 24 ساعته را با تبدیل درهای قفل‌شده قبلی به بیلبوردهای چشم‌نوازی حاوی خبر خدمات شبانهروزی، تعریف میکند.

برای چندین دهه، درهای بسته نشانه پایان روز برای شعب مکدونالد در سراسر جهان بود، اما درحالی‌که KFC وارد عصر جدیدی از تولیدات بدون توقف میشود، همان درها به نمادی از تعهد برای خدمت به مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز تبدیل شدهاند.

 

 

احمد عرفا، مدیر بازاریابی KFC MENAPAKT & CIS میگوید: «برای ما، خدمات شبانهروزی نه‌فقط یک وعده، بلکه تعهدی همیشگی به‌حساب میآید، آن هم وقتی طرفداران‌مان هوس طعم KFC را دارند. قصد داریم مطمئن شویم درهای ما برای هوسهای غذایی شبانه بازند. با حذف واقعی هر مانع ورود، نشان میدهیم KFC برای همه و در هر زمان باز است.»

Joe Lahham، مدیرعامل TBWA\RAAD میافزاید: «همه ما قبلاً کمپینهای خدمات 24 ساعته را دیدهایم، اما این بار واقعا میخواستیم طنینانداز شویم. درآوردن درها چیزی بیش از شیرینکاری و بیانیه قدرتمند است. با تبدیل این درها به بیلبورد، هدف ما هدایت ترافیک آدمها به رستورانهای KFC و یادآوری این موضوع به همه است که وقتی میگوییم همیشه باز، منظورمان، برندKFC است.»

با گسترش کمپین KFC Out-Doors، مردم میتوانند مشتاقانه منتظر مشاهده درهای رستوران با تغییر کاربری در همه‌جا از تقاطعهای شلوغ گرفته تا پاتوقهای پرطرفدار باشند.

 

 

منبع: Adsoftheworld.com

 

تگها : KFC

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان