کاهش فروش تامی در مراکز خرید اروپا
برند تامیهیلفیگر با مشکلاتی در عرصه فروش در مراکز خرید اروپا مواجه شده است.
این برند در سالهای اخیر همواره محبوب بوده اما در چند سال گذشته به خاطر وجود رقبای قدرتمند از یکسو و تعطیلی چند فروشگاه به خاطر تعدیل مالی از سوی دیگر، اندکی از سایران عقب افتاده و به همین دلیل با افت کیفیت مواجه شده است. این افت در نهایت کاهش 23 درصدی خریداران محصولات این برند در سه ماه ابتدایی سال 2020 را رقم زد و باعث شد تراز مالی همواره مثبت تامی هیلفیگر برای اولینبار با روند منفی و ضرر مواجه شود.