طی هفته گذشته انبوهی از حسابهای کاربری در توئیتر از شرایط فعالیت و کار کارگران در انبارهایآمازون دفاع کرده اند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی به نقل از دیجیتال ترندز ، این حسابهای کاربری در ابتدا تصور میشد رباتیک باشند، اما در حقیقت از آمازون دستمزد میگیرند تا چهره دوستانه این شرکت خرده فروشی را نشان دهند. این درحالی است که در گذشته گزارشهای منفی از شرایط نامساعد کار و فعالیت در انبارهای آمازون منتشر شده بود.
به هرحال پس از انتشار برخی گزارشها از شرایط نامساعد کار در این انبارها، این حسابهای کاربری فعال شدهاند.
البته آمازون اعلام کرده این حسابهای کاربری اتوماتیک نیستند. اما همه آنها از یک ساختار انتشار پیام استفاده میکنند. در همه این پیامها از لوگوی آمازون استفاده میشود. همچنین در نام پروفایل حسابهای کاربری عبارت FC Ambassador دیده میشود. این درحالی است که تاکنون ۱۶حساب کاربری Ambassador آمازون دردوهفته گذشته ظهور کرده است.
این حسابهای کاربری با کامنتهای منفی درباره آمازون مقابله میکنند.
حسابهای کاربری مذکور بیشتر به کارگران بخش بسته بندی و ماموران انبار در انبارهای آمازون در فلوریدا و واشنگتن مربوط است.
به هرحال به گفته آمازون حسابهای کاربری به افراد واقعی تعلق دارد. سخنگوی آمازون در این باره می گوید:FC Ambassador کارمندانی هستند که تجربه کار در انبارهای ما را دارند.
این افراد خود نقششان را انتخاب کردهاند و فعالیتهای تمام وقت انجام میدهند که شامل راهنمای تور در انبارههای شرکت است. نکته مهم اینجاست که این افراد به اندازه کافی سابقه کار در شرکت را دارند تا بتوانند تجربه شخصی خود را از وقایع این شرکت به اشتراک بگذارند.