نمایشگاه ایران ریتیل شو 2023 در یک نگاه

نمایشگاه ایران ریتیل شو 2023 در یک نگاه
نمایشگاه ایران ریتیل شو 2023 در یک نگاه

نمایش برترین‌های صنعت خرده‌فروشی در نمایشگاه 2023 IRAN RETAIL SHOW

 

زمستان سال 1402 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، میزبان برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز‌خرید، برندها، فروشگاه‌های  زنجیره‌ای و رویـکردهای نـوین صادرات در صـنعت خـرده‌فـروشی و صـنایع وابـسته (ایران ریتیل شو 2023) بود.

مراسم افتتاحیه این دوره از نمایشگاه «ایران ریتیل شو» صبح روز شنبه 2 دی‌ماه با حضور دکتر بیک‌زاده، عضو هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و میهمانان ویژه برگزار شد. این رویداد که طی ۴ روز برگزار شد و از 2 الی 5 دی‌ماه در سالن‌های 35، 38، 38A و 38B میزبان فعالان صنعت خرده‌فروشی بود، 

 

 

 

 

ایران ریتیل شو با برگزاری 14 پنل تخصصی طی این 4 روز فضایی را برای انتقال دانش و تجربیات فعالان و صاحب‌نظران صنعت خرده‌فروشی کشور مهیا کرد.

 

 

پنل تخصصی «بررسی میزان اثرگذاری صنعت تفریحات و سرگرمی درموفقیت مراکز خرید»

با حضور: ساناز شریفی (گروه سین) ️حسین سلطانی (شرکت بازی سازان) علی ارجمندی (شرکت وی‌آر ‌پارک) مهرداد واصلی (هلدینگ واصلی) رسول محمدی (هلدینگ فان‌تینو) محمد لاجوردی (شهربازی کارالند آرمیتاژ) برگزار شد.

 

پنل تخصصی «جایگاه بانوان در مدیریت صنعت ریتیل»

با حضور: شهرزاد عارفی (استودیو تورس) ️هانیه خان‌محمدی (برند چرم‌آرا) ️مینا عطارها (شرکت کیان نور رایانه) ️پگاه خیرخواه (برند خانه درسا) ️آتوسا حضرتی (مرکز خرید آرتمیس فرمانیه) برگزار شد.

 

پنل تخصصی «خرده فروشی در عصر تحول دیجیتال»

با سخنرانی و ارائه : محسن افتخاری (شرکت همکاران سیستم) در نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۳ برگزار شد.

 

پنل تخصصی «نقش صنعت سینما و سرگرمی در مراکز خرید»

با سخنرانی و ارائه : مهدی فروزان (شرکت هرم) در نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۳ برگزار شد.

 

پنل تخصصی «نــقش مراکز خرید در تعالی صـنعت خــرده فـــروشی»

با حضور: ابوالفضل راهزانی (مدیر فروش و بهره برداری مراکز خرید) صدرالله سالاری (بوشهرمال) احسان خالقی (مجتمع تجاری آرمیتاژ مشهد) جهان‌آرا سالاریان (مجتمع تجاری میزبان بابلسر) سید مرتضی بنی‌طبا (مجتمع تجاری سیتی استار مشهد) ثمینه معنوی (مجتمع تجاری آناهید) برگزار شد.

 

پنل تخصصی «چالش‌های صنعت خرده‌فروشی و اثربخشی رویکردهای نوین تکنولوژی در تسهیل این چالش‌ها»

با حضور: سید جواد موسوی (گروه توسعه بازار آوید) محمد روزبهانی (فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی) حسین هاشمی (رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا) حمید بهبودی (فروشگاه‌های زنجیره‌ای نان روز) شهاب خرمی (فروشگاه‌های زتجیره‌ای ماتی‌لوس) رضا بهرامیان (فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاین<پگاه>) برگزار شد.

 

پنل تخصصی «جایگاه برندهای پوشاک در تعالی صنعت خرده‌فروشی»

با حضور: محمد شاهدی (فروشگاه‌های زنجیره‌ای آرینا) نیما عظیم دوست (برند تولیکا) مجید انصاری (استایلیست مد و فشن) امیرحسین پورمنطقی (برند منط) علی هدایتی (برند آر ان اس) سهیل هادی‌زاده (برند پریمو) برگزار شد.

 

پنل تخصصی «معرفی کانسپت خرده‌فروشی در حوزه سرگرمی و شادی(Retailtainment)»

با حضور: عباس قربانی (سرپرست بازاریابی آرسکو) علی نیک سرشت (مدیر آکادمی باکارزی) حامد ابقا (مدیر برند باکارزی) مهشید افشارپور (سرپرست شعب قلعه شادی) برگزار شد.

 

پنل تخصصی «چشم‌انداز صنعت خرده‌فروشی کشور (روندها، چالش‌ها و راه‌حل‌ها)»

با حضور: سید جواد موسوی، نعیم ابراهیمیان، احمد صفار، علی نوری، کاوه احسانی، محمدرضا نظری برگزار شد.

 

پنل تخصصی  رونمایی از کتاب «مارکتینگ در مراکز خرید»

با حضور: میلاد ایزدفر (شرکت سیناپ)  مهسا بازدار (شرکت ثنانور) پدرام شکیبا (شرکت ثنانور) برگزار شد.

 

 

پنل تخصصی «افق و چشم‌انداز مدیران جوان صنعت خرده‌فروشی»
با حضور: میلاد افشین‌منش (برند حریران) ریحانه شهریاری (برند تارتن) حمید بخشی (فروشگاه‌های زنجیره‌ای بخشی) فرناز فرهمند (برند کانی‌راش)  نیما ذوقی (انجمن دارندگان نشان‌های تجاری پوشاک) برگزار شد.

 

 

پنل تخصصی «نقش مدیریت داده‌ها در راهبری صنعت خرده‌فروشی»

با سخنرانی و ارائه:  آرمان فلاح (شرکت نمودار) برگزار شد.

 

 

 

پنل تخصصی «تجارت الکترونیک (گذشته، حال و آینده)»

با حضور: هادی مرادی (رسانه دی‌ام‌ برد) مهران بخار (مرکز خرید آنلاین بانی‌مد) حمید رضا شیرازیها (پلتفرم برنس ) حامد نواب تهرانی (سیستم اعتباری اسنپ پی) امین کاظمی (فروشگاه اینترنتی وب‌پوش)  آرین افشار (اپلیکیشن تارا) برگزار شد.

 

 

 

 
 
 
 
 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان