معرفی کتاب «آخرالزمان خرده‌فروشی»

معرفی کتاب «آخرالزمان خرده‌فروشی»
معرفی کتاب  «آخرالزمان خرده‌فروشی»

داگ استفنز، آینده‌پژوه خرده‌فروشی، سخنران، مشاور بازرگانی و نویسنده ۱۷ آوریل۱۹۶۴ در ونکوور به دنیا آمد. او از برترین آینده‌پژوهان صنعت خرده‌فروشی در جهان است که کارها و اندیشه‌های هوشمندانه‌اش تاثیر بسزایی بر مشهورترین خرده‌فروشان دنیا، نمایندگی‌ها و مارک‌های معروف ازجملهGoogle ،Walmart ،Burberry   Ikea و Louis Vuitton گذاشته است. او نویسنده بین‌المللی سه کتاب پرفروش و تحول‌آفرین «احیای خرده‌فروشی» (۲۰۱۳)، «مهندسی مجدد خرده‌فروشی» (۲۰۱۷) و «آخرالزمان خرده‌فروشی» (۲۰۲۱) و همچنین ستون‌نویس ملی سندیکای خرده‌فروشی رادیو سی‌بی‌سی است و در هیات مشاوره‌های متعددی مانند مرکز تعالی خرده‌فروشی دیوید سوبی در دانشگاه سنت‌مری حضور دارد. دیدگاه‌های داگ در مورد آینده‌ صنعت خرده‌فروشی در رسانه‌های بین‌المللی ازجمله سی‌ان‌ان، نیویورک‌تایمز، ووگ‌بیزینس، رادیو بی‌بی‌سی، وال‌استریت‌ژورنال و شرکت فست منتشر شده‌اند. او به‌طور منظم با برندها و سازمان‌های بزرگ در سراسر جهان در ارتباط است.

 

درباره کتاب

تعداد کمی از بحران‌ها در تاریخ مدرن به‌اندازه همه‌گیری کرونا تمام جنبه‌های زندگی روزمره را مختل کردند. چیزی که با موج کوچک پزشکی در ووهان چین آغاز شد و به فاجعه‌ای جهانی تبدیل شد. هر بازار، صنعت، محور، حرفه، خدمات و دسته‌بندی محصول به‌نحوی متاثر از آن بود و برای اولین‌بار در تاریخ، همه‌ چرخ‌دنده‌های صنعت خرده‌فروشی در دنیا متوقف شد. «آخرالزمان خرده‌فروشی» صرفا داستانی جذاب از سقوط بی‌سابقه‌ صنعت در دوران کرونا نیست، بلکه نقشه‌راه تجدید حیات این صنعت است و از همه مهم‌تر چشم‌اندازی عملی و الهام‌بخش از آینده‌ هر تجارتی پس از همه‌گیری است که نه‌تنها به‌دنبال بقاست، بلکه درپی پیشرفت نیز هست. استفنز با روش بی‌نظیر، صریح و سرراست خود وضعیت کنونی این صنعت را در کشورهای مختلف ترسیم می‌کند، به‌گونه‌ای که خواننده نه‌تنها رشد این صنعت درطول زمان را به‌شکلی ملموس درمی‌یابد، بلکه می‌تواند به تحلیل درستی از وضعیت خرده‌فروشی در جهان برسد و با تطبیق شرایط داخل کشور، پیش‌بینی‌های مناسبی برای آینده‌ کسب‌و‌کار خود ارائه دهد. این کتاب همچنین با ارائه ۱۰ راهکار برندینگ تلاش دارد به‌مثابه مشاوری دلسوز، راه نجات کسب‌و‌کارها را از بحران‌های پیش رو نشان دهد.

 

 

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , تجارت , ماهنامه تجارت طلایی , معرفی کتاب , مقالات

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان