فناوری تشخیص چهره در «لاگاویا»
«لاگاویا» بهعنوان بهترین مرکزخرید مادرید و از محبوبترین پاساژهای تور اسپانیا در اروپا از فناوری تشخیص چهره برای ثبت علایق مشتریان و خریداران استفاده میکند.
بر این اساس، مشتری به محض ورود، مقابل دستگاه چهرهنگاری قرار گرفته و اگر قبلا از این مجموعه خرید کرده باشد، براساس سابقه خرید، دستهبندی میشود. دستهبندی مشتری به فروشنده این فرصت را میدهد تا بدون نیاز به صحبت با مشتری، از طریق اطلاعات پردازششده توسط چهرهنگار، پیشنهادهایی منطبق با سلیقه خریدار را ارائه کند. این فناوری قبلا در دیگر مراکز خرید نوین دنیا هم مورد آزمایش قرار گرفته و رضایتبخش بوده است.