#معرفى_كتاب
فروشندگی و فروشگاهداری
مجموعه چهار جلدی فروشندگی و فروشگاهداری مشتمل بر چهار کتاب به قلم مجتبی فیضاللهی و غلامرضا عباسی است. برخی از جملات، چکیده مطالب چندین کتاب دیگر بوده و همراه با 200 تصویر آموزشی تشریحی از بهترین فروشگاه های جهان نکات مهمی را آموزش میدهند و همراهانی از قبیل فروشگاههای زنجیرهای، مدیران فروش، بازاریان، تولیدکنندگان، شرکتهای پخش، ویزیتورها، خدمات پس از فروش، صندوقداران، مغازهداران و کلیه اصناف و خدمات میتوانند در ردیف کاربران این کتاب قرار گیرند. در جلد نخست مجموعه چهار جلدی فروشندگی و فروشگاهداری، به موضوعاتی از قبیل مفهوم رفتار مشتری، عوامل ترس از خرید، جایگاه فروشنده، مفهوم ارزش برای مشتری، تبلیغات موثر، نیاز گروههای مختلف مشتریان، خرید خانوادگی، پنج مرحله یادگیری خرید در کودکان و ... اشاره شده است و جلد دوم این کتاب که ویژه اصناف است از فروشندگان کفش و مبلمان و لوازم خانگی گرفته تا انواع پوشاک، لوازم آرایشی و میوه و تره بار را در بر گرفته است. جلد سوم این کتاب نیز به موضوعات مربوط به خدمات ویژه از جمله کارواشها، رستورانها، آژانسهای توریستی و مسافرتی، سوپرمارکتها و ... پرداخته است و در نهایت دانستنیها و ویژگیهای یک فروشنده ناب، توصیهها و هشدارهایی برای مدیران فروش و بازاریابی عناوینی است که در جلد چهارم مجموعه کتابهای فروشندگی و فروشگاهداری که مربوط به دانستنیها، ویژگیها، توصیهها و هشدارهاست گنجانده شده است.