عصر رو به پایان پاپ‌آپ استور‌ها

عصر رو به پایان پاپ‌آپ استور‌ها
عصر رو به پایان پاپ‌آپ استور‌ها

 

افزایش اجاره‌بها و نرخ پایین مکان‌های تجاری خالی سبب شده برای بسیاری از برندهای نوظهور، افتتاح فروشگاه‌های موقت بسیار گران تمام شود. برندهای متوسط راه‌های خلاقانه و کم‌هزینه‌ای برای دسترسی بیشتر به مشتریان پیدا کرده‌اند؛ از مشارکت در هتل‌‌سازی گرفته تا فعال‌سازی محوطه‌های دانشگاهی.

فروشگاه‌های موقت برای برندهای نوظهور به‌شدت گران شده‌اند، زیرا مکان‌های تجاری خالی مانده خرده‌فروشی در ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد خود در یک دهه گذشته رسیده‌اند.

 برند Petite Plume رویکردی ساده‌تر را در پیش گرفته است. آنها برای فصل تعطیلات، خط جدید لوازم‌خانگی‌شان را راه‌اندازی خواهد کرد. استراتژی بازاریابی Petite Plume این است که در مکان‌های شلوغ حضور داشته باشد. این برند با چند هتل تهاتر دارد و نامش در ۳۰ فروشگاه به‌چشم می‌خورد.

 

 

Fanny Quehe، مدیر ارشد بازاریابی Petite Plume گفت: «این مشارکت‌ها به ما کمک می‌کنند بدون سرمایه‌گذاری هنگفت با مشتریان بیشتری ارتباط بگیریم

قبل ازهمه‌گیری، فروشگاه‌های موقت استراتژی بازاریابی محبوبی برای برندهای آنلاین بودند. بسیاری از آنها بودجه زیادی داشتند اما فقط برای چندماه حضور داشتند! با این‌ حال دوران شکوه فروشگاه‌های موقت مدت‌هاست که گذشته است. مکان‌های خالی خرده‌فروشی در ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد خود در دهه اخیر رسیده و صاحبخانه‌ها تمایل کمتری به پذیرش اجاره‌نامه‌های کوتاه‌مدت دارند. در بخش‌هایی درخواست اجاره‌بها در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش یافت.

بسیاری از برندها در سال‌های گذشته برای افتتاح فروشگاه‌های موقت عجله داشتند. یک فروشگاه موقت تا وقتی سوددهی لازم را دارد که می‌تواند مشتریان را وادار کند بازاریابی برند را انجام دهند.

 

 

برخی برندها درحال یافتن راه‌های خلاقانه برای تولید بودجه‌اند. استراتژی Petite Plume برای بودن در مکان‌های غیرمنتظره یک رویکرد است. مگ بدفورد، مدیر اجرایی Loops Beauty گفت: «ارتباط با مشتری زمانی بیشتر می‌شود که تعامل شخصی داشته باشید. این ماجرا با وقتی‌ که آنها محصول ما را در Target بخرند، فرق دارد

داشتن کانال‌های فیزیکی مختلف برای برندسازی مهم است، حتی وقتی برندی فروشگاه‌های مخصوص خود را دارد. داده‌ها نشان می‌دهد اکنون مشتریان انتخاب‌های زیادی دارند و به‌دنبال هیجانی در نحوه خریدشان هستند.

 

شرکت مادر Orveda به‌جای افتتاح یک فروشگاه پرچم‌دار، اخیرا یک سالن اسپا در منهتن افتتاح کرده تا نسبت به فروشگاه‌های معمولی تجربه‌ای خاص برای مشتریان ایجاد کند.

در این مکان مشتریان درحین استفاده از محصولات ممتاز با تولیدات و خدمات جدید هم آشنا می‌شوند، مردم پس از کووید میل بیشتری به تعامل دارند.

برای نام تجاری سودآوروبا سرمایه شخصی مانندPetite Plume، افتتاح فروشگاه تنها زمانی توجیه‌پذیر است که بتوان ریسک مالی را کاهش داد. سال‌ها طول می‌کشد ویترین فروشگاه‌های دائمی از بین بروند و فروشگاه‌های موقت به‌ندرت سودآورند. داشتن دو برند معتبر درکنار هم به شما امکان می‌دهد در کانال‌های موازی تبلیغ کنید و دوبرابر دیده شوید.

مردم غالبا از خرده‌فروش‌های اطراف‌شان خرید می‌کنند. نقاط تماس‌های فیزیکی که به فروشگاه‌ها متصل نیستند،  راهی عالی برای ایجاد ارتباط نزدیک‌تروپایدارتر با مشتریان به‌شمارمی‌روند.

 

 

Philosophy، یکی دیگراز برندهای مراقبت از پوست، در آوریل اتاق کنفرانس قدیمی در دفتر مرکزی خود در ساختمان Empire State را به کلینیکی تبدیل کرد که درآن مشتریان کلیدی دعوت می‌شوند تا با مشاوران علمی برندها ملاقات و محصولات جدید را امتحان کنند. درست مانند بسیاری از برندهای لوکس که مشتریان پرخرج را جذب می‌کنند، HigherDose وفادارترین خریداران و سفیران برندش را به رویدادهای سلامتی رایگان دعوت می‌کند. فروشگاه‌های موقت، نه‌تنها وسیله‌ای موثر برای ایجاد وابستگی به برندند، بلکه به‌مثابه مفهومی برای فروشگاه‌های آینده عمل می‌کنند.

درنهایت استراتژی کامل توزیع خرده‌فروشی برای گسترش فروش ضروری است. وقتی رویدادهای بیشتری را میزبانی می‌کنید، موجودی وپیچیدگی بیشتری دارید، اما لزوما درآمدتان افزایش نمی‌یابد، زیرا فقط برای مدت‌زمان محدودی در آنجایید. شما به یک موقعیت دائمی نیاز دارید تا واقعا تجارت‌تان را توسعه دهید.

 

 

 

منبع: businessoffashion.com

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , برند , بازاریابی , گوچی , پاپ آپ استور , استراتژی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان