حسین عامریون مدیرعامل برج آلتون مشهد درباره تمهیدات اندیشیده شده در این مجموعه گفت: برج آلتون به موازات سایر مراکز تجاری متناسب با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی مذاکراتی را با شرکت تبلیغاتی کالابین انجام داده ، تعدادی از کسبه عضویت پیدا کرده اند و عده ای هم در حال خروج از عضویت سایر موقعیت های فروش اینترنتی و پیوستن به این کانال می باشند .
او پیرامون ایده آل ترین برنامه برای عبور آسان تر از شرایط کنونی اظهار داشت:
این برنامه می تواند بخشودگی هزینه های برق و گاز مراکز از سوی دولت که بیشترین سهم هزینه های شارژ کسبه را شامل شود.
همچنین موضوع بخشودگی مالیات بر درآمد و بخشودگی سهم بیمه پرسنل (تا بحران کرونا سبب تعدیل نیرو نشود که خروجی آن در جای دیگری به دولت و امنیت و آسیب های اجتماعی و ... برگشت دارد) .
او در ادامه گفت: تعیین و تدوین یک الگوی رفتاری برای مراکز خرید و مجتمع های تجاری برگرفته از جمع بندی نقطه نظرات و مشاوره مالکان و مدیران مجرب به عنوان مرجع رسیدگی ، کنترل ، هدایت و اداره امور مراکزخرید (اعم از سیاست گذاری ، جانمایی ، طراحی ، ساخت و مجوزات صنفی ).، همچنین ایجاد یک تشکل ( اتاق اصناف مراکزخرید ) که بتواند در مقاطع مختلف نظر مشورتی به دولت و دست اندرکاران ارائه نماید می تواند اثربخش باشد.
حسین عامریون پیرامون اقداماتی که در این مرکز خرید به نفع کسبه و مشتری صورت گرفته است گفت:در شرایط کرونایی تمام فرصت ها و اقدامات مرتبط با پیشگیری اعم از ضدعفونی سطوح ، ارائه دستکش و ماسک ، نصب دستگاه ضدعفونی دست و گسترش امور خدمات برای رعایت حداکثری بهداشت (که بتواند حس اعتماد برای مشتری ایجاد کند ) در برج آلتون مشهد صورت پذیرفته است. بااین حال بنظر می رسد اقدامات دو سویه بایستی از طرف دولت مردان نهادینه شده و انگیزه هموطنان را برای حضور در بازار ایرانی بالاتر برده و ضریب ایمنی و اطمینان را افزایش دهند .