ساختار تکنولوژیکی NYC

ساختار تکنولوژیکی NYC
ساختار تکنولوژیکی NYC

ساختار تکنولوژیکی NYC
مرکزخرید NYC در اقدامی جالب و جدید دو طبقه از فروشگاه‌هایش را در اختیار برندهای آنلاین قرار داد.
هدف از این اقدام، آشنایی بیشتر و در واقع عادت دادن مشتریان به خرید راحت‌تر و امن‌تر از طریق اینترنت است. NYC در بین مراکز خرید موجود در سراسر دنیا، ساختار یکنواختی دارد و معمولاً نقشه‌هایش برای بهبود صنعت مراکز، درست از آب درمی‌آید. NYC چندی قبل هشدار داده بود که همه برندهای موجود در مراکز خریدش را مجهز به برندهای برتر می‌کند و ظاهراً حالا این قول را عملی کرده است. فروشگاه‌های سیار دریافت و پرداخت آنلاین برند NYC ، خیال مشتریان را راحت می‌کند.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان