روندهای تجاری خرده‌فروشی در سال 2025 از نگاه Pinterest

روندهای تجاری خرده‌فروشی در سال 2025 از نگاه Pinterest
روندهای تجاری خرده‌فروشی در سال 2025  از نگاه Pinterest

از آنجا ‌که خرده‌فروشی به تکامل خود ادامه می‌دهد، Pinterest گزارش سالانه پیش‌بینی‌های خود را منتشر کرده که نگاهی اجمالی به روندهای تعیین‌شده برای تعریف خرید، مد و زیبایی در سال 2025 است.

این پیش‌بینی‌ها، ریشه در داده‌های جست‌وجوی پلتفرم و ترجیح مشتریان درحال ظهور دارند و فرصت‌هایی را برای خرده‌فروشان و اپراتورهای مراکز خرید به وجود می‌آورند تا خریداران علاقه‌مند را مجذوب خود کنند.

 

بازگشت به قرون‌وسطی

جذابیت رمانتیک قرون‌وسطی درحال بازگشت است! باید انتظار داشته باشید خریداران به‌سمت جواهرات با الهام از عتیقه‌ها، لوازم جانبی و طرح‌های غنی گرایش پیدا کنند. با افزایش 110 درصدی جست‌وجو برای زیبایی‌شناسی قرون‌وسطایی، خرده‌فروشان می‌توانند افزایش تقاضا برای مجموعه‌های الهام‌گرفته از آن دوره از پوشاک بوتیک گرفته تا اثاثیه منزل را مشاهده کنند.

رنگ غالب

قرمز گیلاسی درحال تبدیل شدن به رنگ سال است. خرده‌فروشان لوازم‌آرایشی باید محصولاتی را با محوریت این روند در نظر بگیرند، زیرا جست‌وجو برای رنگ‌های گیلاسی 235 درصد افزایش یافته است.

علاقه به هماهنگ‌سازی

ظاهر هماهنگ، سال 2025 موج خواهد زد؛ از لاک ناخن و ست‌های جواهرات هماهنگ گرفته تا لباس‌های خانوادگی. با وجود مصرف‌کنندگانی که درپی تقارن و همسویی‌اند، این روند برای مجموعه‌های مدیریت‌شده خرده‌فروشی درها را باز می‌کند. مینیمالیسم کنار می‌رود و خرده‌فروشان موظفند خود را برای عرضه محصولات خاص آماده کنند تا خریداران ماجراجو را درگیر سازند. اکسسوری‌های طلایی و مدل موهای بافته‌شده بار دیگر موردتوجه قرار می‌گیرند. این حرکت به میل خریداران مشتاق می‌انجامد و آن را برای خرده‌فروشان سطح بالا مناسب می‌سازد. ترند هیجان‌انگیز Moto boho زیبایی‌شناسی را با جزئیات غیرمتعارف ترکیب می‌کند. این ترند تلفیقی از سبک‌های جدید است و ماجرا را به یک نقطه کانونی ایده‌آل برای فروشگاه‌های موقت یا کمپین‌های فصلی تبدیل می‌کند که خریداران جوان‌تر و ماجراجو را هدف قرار می‌دهد.

گرایش‌های جدید به خرده‌فروشان و اپراتورهای مراکز خرید نقشه‌راهی جهت ارتباط با خریداران در سال 2025 ارائه می‌کند. با همسو کردن موجودی، تجارت بصری و کمپین‌های بازاریابی با این اولویت‌های نوظهور، کسب‌وکارها می‌توانند یک تجربه خرید پویا و مبتنی‌بر روند ایجاد کنند و باعث افزایش ترافیک و فروش شوند. با روی آوردن خریداران به پلتفرم‌های الهام‌بخش دیجیتالی مانند Pinterest، فضاهای خرده‌فروشی فرصتی جهت برای پر کردن شکاف آنلاین- آفلاین دارند و مجموعه‌های انتخاب‌شده و تجربیات همه‌جانبه‌ای را ارائه می‌دهند تا این روندها زنده و نو بمانند. برای مراکز خریدی که به‌دنبال سودآوری در آینده‌اند، سال 2025، سالی پر از جسارت، کارهای عجیب‌وغریب و کاملا فریبنده است.

 

 

منبع: Malls.com

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , مراکرخرید , لوازم آرایشی , رنگ سال , مشتریان

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان