مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن اشاره به رویکرد مدیریت شهری ششم در زمینه یکپارچگی، انسجام و همافزایی زیرمجموعههای شهرداری تهران با یکدیگر و سایر نهادها، عنوان کرد: ضمن چارچوب و بسترهای کلان تنظیم شده از سمت سازمان زیباسازی در حوزه تبلیغات، شرکت مترو درحال تعامل جدی با مجموعه همشهری است تا موضوعات فرهنگی، آموزشی و اطلاع رسانی به شهروندان را مدنظر قرار دهد. چرا که قرار است مترو از ظرفیت تبلیغات فقط به عنوان درآمدزایی استفاده نکند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه اضافه کرد: البته درحال حاضر براساس مصوبات و رویههای موجود، حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد ظرفیت تبلیغاتی شرکت مترو برای موضوعات فرهنگی و اجتماعی، آموزشهای عمومی، سلامت، اطلاع رسانی و مناسبتها استفاده میشود و درتلاش هستیم تا از ظرفیت این فروشگاهها در ایستگاههای مترو استفاده شود. فروشگاه شهروند که جزو خانواده شهرداری محسوب میشود جزو اولویت نخست شرکت مترو قرار دارد. اینکه تعامل و مذاکره اولیه با مدیرعامل شهروند انجام شده است و امیدواریم که محصولات با قیمت نازل و با صرفهتر، در قالب «مترو مارکت» در اختیار شهروندان قرار گیرد
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن اشاره به تفاهم نامه این شرکت با سازمان مدیریت میادین میوه و تره شهرداری تهران بار، گفت: استقرار و عرضه ۳۱ غرفه در ایستگاههای مترو نیز با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار پیش بینی شده است و : درحال حاضر این غرفهها مستقر شدهاند. امیدواریم در آیندهای نزدیک با مدیریت سازمان میادین بتوانیم در تمامی ساعات فعالیت مترو، عرضه محصولات و مایحتاج عمومی را با قیمت نازل و فارغ از حضور دلال به شهروندان ارائه کنیم.