درهای «بورلی‌سنتر» باز شد

درهای «بورلی‌سنتر» باز شد
درهای «بورلی‌سنتر» باز شد

مرکزخرید مشهور و محبوب «بورلی‌سنتر» با پایان دوران قرنطینه عمومی مجددا شروع به کار کرد.

برندهایی مانند آرمانی، فندی، فرگامو و پرادا از زمان تعطیلی این مال جذاب دچار ضرر مالی فراوانی شدند چون طبق آمار موجود، بورلی‌سنتر یکی از سه‌ مرکزخریدی بود که این برندها در آن بیشترین سود و فروش را داشتند. با بازگشایی مجدد، بیش از سه‌هزار کارمند مجموعه به کارهایشان برمی‌گردند و مجموعه امیدوار است با بهبود اوضاع، مثل سابق یک‌سوم مشتریانش از جمع گردشگران باشند تا از این طریق سود تجاری گسترده‌تری هم نصیب این مجموعه بزرگ و جذاب شود.

 

 

تگها : مراکز خرید , خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , برند , کرونا ویروس , پرادا , بورلی‌سنتر , بازگشایی مجدد , آرمانی , فندی , فرگامو , دوران قرنطینه

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان