تعطیلی نمایشگاههای «تسلا» در مراکز خرید
«تسلا» تصمیم گرفته استراتژی خردهفروشی خود را تغییر دهد.
بر این اساس مدیران برند مشهور خودروسازی دنیا، اکثر نمایشگاههای خود را در مراکز خرید تعطیل می کنند. از سوی دیگر، تولیدکنندگان در فضاهای خردهفروشی ارزانتر سرمایهگذاری خواهند کرد. طبق اعلام وب سایت رسمی تسلا، این برند در حال حاضر در حدود 170گالری و نمایشگاه در سراسر ایالات متحده فعالیت میکند. «تسلا» قصد دارد بخش زیادی از فضای خود را در مراکز خرید و مناطق خرید مجلل، با اجاره بالا واگذار کند. به جای سرمایهگذاری در فضاهای خردهفروشی گرانقیمت، «تسلا» بر گزینه حضور در خردهفروشیهای ارزانقیمت و همچنین توسعه شبکهای از مراکز تحویل تمرکز خواهد کرد.