شرکت سبز افزار آریا با همکاری جمعی از متخصصین نرمافزار و با هدف ایجاد بستری مناسب در زمینه ارائه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات، در سال ۱۳۸۳ خورشیدی، فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون با حدود دو دهه فعالیت، هزاران کاربر در قالب صدها کسب وکار، از راهکارهای نرمافزاری و خدمات شرکت استفاده مینمایند. سبزافزار در طول این سالها، با تلاش متخصصین مجرب و همچنین همراهی مشتریان ارزشمند خود، در زمینه ارائه راهکارهای جامع نرمافزاری جهت مدیریت یکپارچه و کارآمد فروشگاههای بزرگ و متوسط در سطح ایران بسیار موفق بوده است و توانسته جایگاه خود را بعنوان یکی از شرکتهای برتر ارائهدهنده نرمافزارهای فروشگاهی در بازار تثبیت کند.
سبد محصولات نرم افزار جامع و یکپارچه فروشگاهی سبزافزار :
نرم افزارهای مدیریت دفترمرکزی شامل:
نرم افزار مدیریت بازرگانی ( قراردادهای تامین کالا قطعی و مشارکتی، خرید و سفارشات خرید )
نرم افزار مدیریت فروش ( قیمت گذاری، بنهای خرید و تخفیف، برنامههای اعتباری، تخفیفات فروش و پروموشن )
نرم افزار حسابداری مالی
نرم افزار حسابداری چند شرکته
نرم افزار مدیریت فرانچایز
نرم افزار صورتهای مالی
نرم افزار کنترل بودجه
نرم افزار دریافت و پرداخت ( خزانه داری )
نرم افزار برنامه پرداخت متمرکز
نرم افزار حسابداری انبار ( بهای تمام شده کالای فروش رفته و موجودی ریالی انبار)
نرم افزار مدیریت منابع و قراردادهای فروش خدمات
نرم افزار مدیریت شعبه ( فروشگاه و انبار مرکزی) شامل:
نرم افزار مدیریت شعبه ( فروشگاه یا انبار مرکزی )
مدیریت درخواست و تحویل کالا
نرم افزار مدیریت جانمایی کالا
نرم افزار ترکیب و تبدیل کالا ( BOM )
نرم افزار صندوق سفارش گیر
نرم افزار ارتباط با ترازو
نرم افزار دستگاه PDA
نرم افزار کیوسک اطلاع رسانی قیمت
نرم افزار کیوسک فروش
نرم افزار فروش تلفنی
نرم افزار فروش اقساطی
نرم افزار فروش عمده
نرم افزارهای تحت وب و اپلیکیشنها:
سامانه باشگاه مشتریان و برنامههای وفاداری (ردهبندی، تدوین سناریوهای کسبوکار امتیاز و اعتبار، قرعهکشی، طرفهای قرارداد، نظرسنجی و ... )
اپلیکیشن باشگاه مشتریان
سامانه ارتباط با تامین کنندگان
سامانه فروشگاه اینترنتی
افزونه ارتباط با فروشگاه اینترنتی
سامانه پرسنلی و حقوق و دستمزد
داشبورد مدیریتی تحت وب
اپلیکیشن داشبورد مدیریتی
هوش تجاری پیشرفته BI
مدیریت ناوگان حمل ( ارسال کالا )
نرم افزار مدیریت عملیات شعب تحت وب
اپلیکیشن صندوق فروش ابری
نرم افزارهای جانبی:
نرم افزار ارتباط با سامانه کالابرگ الکترونیکی
نرم افزار ارتباط با سامانه مودیان مالیاتی
نرم افزار ارتباط با مارکت پلیس های اینترنتی ( اسنپ مارکت، اسنپ فود، پینکت، دیجی جت و ... )
نرم افزار ارتباط با کیف پول های اعتباری ( تارا، کیپاد، فدکس و ... )
نرم افزار ارتباط به پنل اس ام اس ( ملی پیامک، کاوه نگار ... )
نرم افزار مدیریت یکپارچه فروشگاه سبزافزار
شركت سبزافزار آریا با هدف پوشش نیازها و چالشهایی که فروشگاهها با آن روبرو میشوند، راهكار مناسب مديريت،كنترل و نظارت دقيق در يك كسبو كار فروشگاهی را با نام تجاری نرمافزار مدیریت یکپارچه فروشگاهی سبز ارائه کرده است. نرمافزار فروشگاهی سبز، راهکاری مناسب برای خردهفروشان است تا با بهکارگیری قابلیتهای آن، شعبه خود را در هر ابعادی که باشد مدیریت کنند و با استفاده از قابلیت شخصیسازی، امکانات مورد نیاز خود را اعمال کنند.
برخی ویژگیها و مزایای پیادهسازی نرم افزار جامع فروشگاهی سبز در فروشگاه شما
بررسی ویژگیهای مختلف نرمافزار و تاثیر آنها بر روند فعالیت و رشد فروشگاه شما، در انتخاب نرمافزاری با امکانات مرتبط و گستردهتر به شما کمک خواهد کرد ، از طرفی شناخت بیشتر جزئیات و کارایی نرمافزار، به جهت بهرهبردن از تمام امکانات آن ضروری است.
استفاده از نرمافزارهای فروشگاهی، فرصتهای بسیاری را برای فروشندگان ایجاد میکند. امروزه با توجه به حجم بالای تراکنشهای فروشگاهها، نیاز به مدیریت دادهها و دسترسی سریع به آنها بیش از پیش برای صاحبان فروشگاهها احساس میشود. نرمافزار فروشگاهی سبز نیز دارای ویژگیهای منحصربهفردی است که با دقت و سرعت بالا، دادهها را پردازش ونگهداری میکند.
مزیت اصلی نرمافزار صندوق فروشگاهی سبز نسبت به رقبای آن، امکان دسترسی بهصورت آفلاین و آنلاین را فراهم میکند که با توجه به احتمال قطعي اینترنت و یا برق در فروشگاه و تأثیر مستقيم آن بر فروش یک فروشگاه، از مهمترین نیازهای یک فروشگاه به شمار میرود.
مدیریت صحیح عملیات بازرگانی و مالی
عملیات فروشگاهی گاهی دارای پیچیدگیهایی میشود و همیشه به سادگی خرید و فروش نیست؛ تعاملات با تامینکنندگان، دریافت از مشتریان، ثبت اسناد در حسابداری و دریافت گزارشات دقیق و صحیح از جمله مواردی است که نیازمند راهکار جامع و یکپارچه فروشگاهی برای مدیریت دقیق خواهد بود.
کمک به افزایش فروش و درآمد
افزایش فروش و سودآوری نیازمند استفاده از شیوههای متنوع فروش است؛ انواع تخفیف تعدادی و ریالی و جایزه، اعتبارات مشتریان، بنهای خرید، فروش اقساطی، باشگاه وفاداری مشتریان، فروش تلفنی و اینترنتی، اتصال به بازارهای اینترنتی همچون "اسنپ مارکت و دیجی جت و تاپ مارت و ..." تنها مواردی است که بهرهمندی از آنها این موقعیت را در کسبوکار فراهم میکند.
کاهش هزینههای عملیاتی و افزایش سودآوری
افزایش استفاده از تکنولوژی برای انجام امور و خودکارسازی بسیاری از فرآیندها سبب از بین رفتن انجام امور به صورت دستی شده، نتیجهی این امر کاهش هزینه استفاده از نیروی انسانی را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این کاهش وظایف نیروی انسانی، زمان آزادتری را برای او به همراه خواهد داشت و نیاز به صرف زمان برای انجام اموری که بدون دخالت نیروی انسانی انجام میشود، نیست که این مسئله کمک میکند خدمات مربوط به امور مشتریان با دقت و سرعت بیشتری صورت گیرد.
جلوگیری از خطاهای انسانی و پیشگیری از سوءاستفادههای احتمالی
بدیهی است که مدیریت دادهها توسط نیروی انسانی امکان بروز خطا را بالا میبرد؛ گاهی پیدا کردن خطای رخ داده در انجام عملیات چالش بزرگی برای فروشگاه خواهد بود و برای یافتن اطلاعات صحیح و رفع خطا زمان زیادی را باید اختصاص داد. همچنین در صورت وجود شکافهای امنیتی یا عدم طراحی مناسب نرمافزار، امکان سوءاستفاده توسط کاربران و اشخاص برون سازمانی باعث ضرر و زیانهای زیادی خواهد شد.
کاهش فرصت های از دست رفته
فرآیندها و روشهای بسیاری وجود دارند که با استفاده از آنها میتوان فرصتی برای فروش بیشتر را فراهم کرد، دنبال کردن این فرصتها آسیبهای مالی را کاهش داده و درآمد فروشگاه را افزایش میدهند. یکی از مواردی که توجه به آن میتواند افزایش فروش را تضمین کند؛ پیشبینی فروش و تامین موجودی پرفروشها است.
کسبوکار یکپارچه، امن، دقیق و هوشمند را با راهکار نرمافزار فروشگاهی سبز تجربه خواهید کرد.
تعیین هدف و نیاز فروشگاه، انتظار کسب و کار از ویژگیها و تمرکز کارایی نرمافزار را مشخص میکند. انتخاب سبزافزار با در نظرگرفتن امکانات گسترده و منعطف، پشتیبانی و امکان ارتقا بدون تعویض، انتخابی دقیق برای رشد کسبوکار شما خواهد بود.
- ارائه راهکارهای نرمافزاری افزایش فروش و درآمد
- زنجیره تامین هوشمند و برنامه ریزی شده
- کانال های فروش یکپارچه
- مدیریت لجستیک و تحویل سریع
- خودکارسازی فرایندهای خرید تا پرداخت
- پرتال تحت وب تامین کنندگان
- عملیات انبار مکانیزه و پیشرفته
- محاسبه دقیق بهای تمام شده و موجودی کالا
- داشبوردهای مدیریتی آنلاین و پیشرفته
- پکیجهای سفارشیسازی شده مطابق با نیازمندیهای خاص اصناف
- عملکرد یکپارچه درگاههای پرداخت بانکی و ارتباط با سیستم خزانه فروشگاه
- بانک اطلاعاتی کالایی کامل و از پیش تعریف شده
- راه اندازی ساده فروشگاه با انتقال اطلاعات قبلی به سرعت یک کلیک
- بهرهمندی از سیستم مالی و بازرگانی قدرتمند و یکپارچه در نرمافزار
- طراحی و پیادهسازی منطبق بر نیازهای صنعت خردهفروشی در ایران
- دریافت خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷روز هفته.
- تداوم عملیات فروش فروشگاه حتی در صورت قطع اینترنت و یا برق
- یکپارچگی با بازارهای بزرگ اینترنتی (market places) نظیر؛ اسنپ، دیجی جت و تاپ مارت
- بهرهمندی از سیستم سیاستگذاری منعطف جهت ارائه تخفیفات و پروموشنها
- کسب اطلاعات و گزارشات متنوع از عملیات متنوع فروشگاه در هر زمان
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و درخواست مشاوره رایگان با کارشناسان فروش سبزافزار تماس بگیرید.