Armani/Casa از فروشگاه جدیدش در لسآنجلس رونمایی کرد و به این ترتیب به مدل خاص خردهفروشی مستقل تغییر هویت داد.
فروشگاه جدید نشاندهنده تعهد مداوم این برند به ترکیب ظرافت سنتی با حساسیت طراحی مدرن است. فروشگاه دوطبقه، واقع در بلوار تاریخی رابرتسون در سپتامبر افتتاح شد و از ظرافت متمایز Armani/Casa برخوردار میشود و درعینحال از طراحی مدرن استقبال میکند. این فروشگاه برای ارائه یک تجربه همهجانبه برای مشتریان متفاوت و متخصصان طراحی دیزاین شده است.
ویترینی از مجموعههای لوکس
فروشگاه در طبقه همکف 2500 فوتمربع و در سطح بالایی هزار فوتمربع مساحت دارد. سازه فعلی برای جدیدترین مجموعههای Armani/Casa شامل مبلمان لوکس، لوازم جانبی، پارچه و فرش افتتاح شده است. همچنین فروشگاه یک حیاط و تراس ویژه دارد و مجموعه مبلمان بدیع این برند را در فضای باز به نمایش میگذارد. فضاها با دقت طراحی شدهاند و تعادل کاملی از لوکس و عملکرد را فراهم میکند و برای مشتریان جذاب است.
تجربه خرید پیشرفته
Armani/Casa اعلام کرد: «این مکان جدید، یک تجربه خردهفروشی ارتقایافته را ارائه و تعهد ما به ظرافت و طراحی مبتکرانه را تایید میکند. فروشگاه ضمن ارائه مشاورههای شخصی و دسترسی انحصاری به آثار سفارشی، خواستههای جامعه مشتریان را برآورده میکند. ادغام جنبههای دیجیتال در محیط خردهفروشی، مشارکت مشتری را افزایش میدهد و فرآیند تصمیمگیری طراحی را ساده میکند.
حضور جهانی
فروشگاه لسآنجلس یکی از 40 فروشگاه برند مشهور در 29 کشور است. میلان، پاریس، لندن، نیویورک، توکیو، شانگهای، دبی و دوحه دیگر مناطق مشهور دارای شعبه Armani/Casa هستند. این حضور پررنگ نشاندهنده تعهد برند به ارائه یک تجربه خردهفروشی واحد و مجلل برای یک مصرفکنندگان در سراسر جهان است.
برای متخصصان خردهفروشی، افتتاح فروشگاه Armani/Casa در لسآنجلس یک مطالعه موردی مهم در مورد روند علایق و استراتژیهای یک خردهفروشی بزرگ است. Armani/Casa با ترکیب تجملات، نوآوری و آگاهی کامل از روندهای بازار محلی، رهبری خود را در حوزه سبک زندگی حفظ میکند.
منبع:Malls.com