استراتژی McDonald's برای بازگشت به روزهای خوب

استراتژی McDonald's برای بازگشت به روزهای خوب
استراتژی McDonald's برای بازگشت به روزهای خوب

McDonald's استراتژی جدیدی برای اصلاح روند نزولی‌اش طراحی کرده است؛ پس از چندین‌ماه متزلزل در صنعت رستوران‌داری، اوضاع برای این برند رو به بهبود است. در دو سال گذشته، تورم بالا سبب افزایش قیمت‌ها تقریبا در هر بخش شده و مردم را به آگاهی بیشتر از عادت‌های خرج‌کردن‌شان سوق داده است. اکنون مصرف‌کنندگان هنگام انتخاب وعده غذایی بعدی، ارزش کیفی رادر اولویت قرار می‌دهند و گزینه‌هایی را انتخاب می‌کنند که هزینه معقول را برایشان به‌ارمغان می‌آورد. این تغییر در مخارج مشتریان، رستوران‌ها به‌ویژه آنهایی را تشویق کرد که در تجارت فست‌فود فعالیت می‌کنند تا راه‌های خلاقانه‌ای برای ارائه خدمات به مشتریان ابداع کنند.

غذای فوری زنجیره‌ای مختلف با گنجاندن اغذیه‌های ارزشمندتر در لیست خودشان به درخواست‌های مشتریان گوش می‌دهند و این منجر به پاسخ‌های مثبت شده است. کریستوفر کمپچینسکی، مدیرعامل McDonald's در جریان فراخوان درآمد سه‌ماهه دوم برای سال 2024 گفت با توجه به تورم، McDonald's به‌جای انجام معاملات یک‌باره یا محدود به‌دنبال افزایش ارزش‌های پیشنهادی است.

 

 

علاوه‌بر این، اکنون McDonald's سیب‌زمینی سرخ‌کرده بزرگ قبلا رایگان را با حداقل خرید یک‌دلار هنگام دانلود برنامه و سیب‌زمینی سرخ‌کرده رایگان جمعه را با حداقل خرید یک‌دلار هنگام سفارش آنلاین ارائه می‌کند. طبق آخرین گزارش درآمد McDonald's، فروش جهانی این برند یک درصد کاهش یافته و درآمد خالص نسبت به سال قبل ثابت مانده است.

مدیر این برند گفت: «ما شاهد اشتیاق زیادی بوده‌ایم و تعداد وعده‌های غذایی پنج‌دلاری فروخته‌شده بالاتر از حد انتظار است. نرخ آزمایشی این معامله درمیان مصرف‌کنندگان کم‌درآمد بالاترین ارزیابی می‌شود.»

درواقع McDonald's ثابت می‌کند یک‌قدم جلوتر از شرایط قرار دارد و تمرکز روی لیست غذایی و کارکنان، می‌تواند به‌طور بالقوه زنجیره غذای فوری را به مسیر خود بازگرداند. ماه گذشته، McDonald's اعلام کرد علاوه‌بر کیوسک‌های آنلاین، کیوسک‌های نقدی را به رستوران‌های خود اضافه خواهد کرد. چنین اقدامی منجر به کاهش نیروی کار نخواهد شد و بهبود کارایی را درپی دارد. McDonald's گزارش درآمد سه‌ماهه سوم خود را در 29 اکتبر منتشر کرد.

 

 

منبع: Thestreet.com

تگها : مک دونالد , ماهنامه تجارت طلایی , رستوران , فست و فود

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان